Comunicat de suport a en Sergi

Des del CSA Can Vies volem expressar tot el nostre suport cap al company que resta en presó preventiva des de divendres pels fets ocorreguts durant la nit de dimecres. El seu empresonament no és més que una decisió política per tal de criminalitzar la dissidència i castigar a les solidàries; és, al cap i a la fi, un cap de turc de la seva incapacitat de resoldre un conflicte que se’ls ha escapat de les mans, que no han sabut gestionar des d’un bon principi i de la seva reiterada sordesa cap a les persones que pensen i tenen la necessitat d’organitzar-se de manera diferent.

Aquest fet no és un cas aïllat sinó que forma part del seu modus operandi al que ens tenen acostumades, jugar amb els sentiments i les emocions, omplir els carrers d’incontrolats armats fins  les dents encarregats de sembrar la por a la gent que aixeca la veu; amenaçant-la, agredint-la, identificant-la, detenint-la i en el cas d’en Sergi malauradament un pas més enllà, privant-lo de la seva llibertat de manera totalment desproporcionada i injustificada.

Les preguntes que ens fem aleshores són: qui són els violents i qui és que hauria d’entrar a la presó?

No creiem que sigui casualitat que una de les dues empresonades estigui compromesa amb la cultura popular, ja que ha sigut aquesta un dels pilars sobre els quals s’ha recolzat el projecte de Can Vies.

Per tot això, exigim la immediata posada en llibertat sense càrrecs d’en Sergi i l’altre company que encara resta en presó preventiva, així com l’absolució de totes les detingudes per l’efecte Can Vies.

Solidaritat amb les solidàries!